Search
Δευ - Παρ: 08:00 - 16:00...Σαβ: 09:00 - 14:00
English
Menu Close

Πολιτική Ποιότητας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρεία "ΚΑΛΛΙΑΡΕΚΟΣ ΑΕΒΕ - MOTION COMMERCIAL S.A." είναι Εισαγωγική - Εμπορική εταιρεία στα Είδη Οδικής Σήμανσης - Ασφάλειας, στα Μέσα Ατομικής Προστασίας Εργαζομένων και κατασκευαστική στον τομέα της Οδικής Σήμανσης. Η εταιρεία επίσης αναλαμβάνει ψηφιακές εκτυπώσεις, wrapping οχημάτων και τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών σε οχήματα και κτίρια, detailing και βιολογικό καθαρισμό οχημάτων.

Οι αποθηκευτικές εγκαταστάσεις εγγυώνται συνεχή διαθεσιμότητα και δυνατότητα άμεσης κάλυψης σχεδόν όλων των προσφερόμενων προϊόντων.

Η πολυετής εμπειρία στους ανωτέρω τομείς δραστηριοτήτων, δίνει το πλεονέκτημα επιλογής της καλύτερης ποιότητας στην πλέον ανταγωνιστική τιμή και εγγυάται άμεσες λύσεις και εφαρμογές ακόμα και για τις πιο δύσκολες συνθήκες εργασίας.

Η συνολική λειτουργία της επιχείρησης "ΚΑΛΛΙΑΡΕΚΟΣ ΑΕΒΕ - MOTION COMMERCIAL SA" διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.). Το Σ.Δ.Π. είναι βασισμένο στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που ορίζονται από το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015.

Βασική φιλοσοφία αλλά και πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, μέσα από την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας, αποτελεί η παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας.

Βασικοί στόχοι του Σ.Δ.Π. είναι:

  • Η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και της συνολικής λειτουργίας του Σ.Δ.Π.
  • Η τήρηση της νομοθεσίας και των κανονιστικών απαιτήσεων που διέπουν τη δραστηριότητας της εταιρίας μας και ο συστηματικός έλεγχος συμμόρφωσης.
  • Η πλήρης τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων και εμπρόθεσμη παράδοση των προϊόντων στους πελάτες μας.

Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Σ.Δ.Π., οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως είναι:

  • Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κλπ.
  • Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
  • Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.
  • Η εξασφάλιση της επάρκειας των εργαζομένων, μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης τους.
  • Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών και η καταγραφή τυχόν υποδείξεων ή παραπόνων τους.
  • Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του.
  • Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε  να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
  • Η ανάλυση της επικινδυνότητας (RiskAssessment) και ο έλεγχος αποτελεσματικότητας.

Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό την δημιουργία της σχετικής συνείδησης των σκοπών και της φιλοσοφίας του συστήματος. Όλο το προσωπικό καλείται στην πιστή τήρηση των ανωτέρω και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Ποιότητας στην παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσης. Η παρούσα Πολιτική ανασκοπείται ετησίως.

 

Η Διοίκηση

Σ. Καλλιαρέκος